هتلهای سه ستاره دبی
نوشته شده توسط : maryam

هتلهای سه ستاره دبی

 

 

هتل تایم اسکوئر دبی در نزدیکی میدان ماهی و میدان جمال عبدالناصر (بنی یاس) واقع شده است و در نزدیکی بیمارستان مکتوم در دیره قرار دارد. هتل تایم اسکوئر تنها چند دقیقه با مرکز خرید الغریر دبی فاصله دارد.هتل تایم اسکوئر به دلیل قیمت مناسبی که دارد گزینه مناسبی برای کسانی است که در تور دبی برای تجارت به دبی سفر می کنند و نمی خواهند هزینه زیادی داشته باشند.ایستگاه مترو اتحادیه و فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 10 الی 15 دقیقه ای هتل قرار دارد.هتل تایم اسکوئر در سال ۲۰۱۳ باز سازی شده است و دارای ۴۷ اتاق ۱ تخته ،۲ تخته و استاندارد می باشد که همگی با رنگ روشن تزیین شده اند.

کافی شاپ هتل تایم اسکوئر بسیار آرامش بخش است و اینترنت رایگان در لابی هتل در اختیار مسافران تور دبی خرداد 95 قرار می گیرد. پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته است. از این هتل به راحتی می توانید به تفریحات دبی ، مکان‌های باستانی دبی ، مناطق اصلی دبی، پارک های ساحلی دبی ، مراکز خرید دبی دسترسی داشته باشید و سفری بیاد ماندنی را در تور دبی تعطیلات بهار 95 تجربه کنید.

امکانات هتل تایم اسکوئر:

کرایه ماشین ، خدمات تورها ، پذیرش شبانه روزی ، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع , پارکینگ ,تلویزیون ال سی دی، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس ۲۴ ساعته، گاو صندوق و.....

 

 

 

 

 

هتل المنزل دبی نزدیک برج دیدنی دبی (Burj Dubai) واقع شده است. فرودگاه، رستوران پنج ستاره‌ی شهر قدیم و بسیاری از نقاط دیدنی دبی از جمله بلندترین برج جهان، مرکزخرید دبی (Dubai Mall) و بزرگ‌ترین مجموعه خرید جهان همگی به آسانی در دسترس مسافران تور دبی در این هتل می باشد. 

این هتل لوکس، با طراحی و معماری درخشان عربی در مجموع ۱۹۷ اتاق دارد. تسهیلات و امکانات این هتل عبارتند از پذیرش ۲۴ ساعته و یک مرکز تجاری که برای پذیرایی و رفع نیاز تاجران و مسافران کاری در تور دبی تیر 95 در نظر گرفته شده است. نزدیکی هتل به مرکز تجارت جهانی دبی، مرکز خرید امارات ، ساحل عمومی و سایر نقاط دیدنی شهر، اقامتی‌ ایده‌آل را فارغ از مشغله کاری یا تفریحی بودن سفر، برای مسافران تور دبی تابستان 95 رقم زده است. تمام قسمت‌های هتل مجهز به سیستم تهویه‌ی مطبوع و اینترنت بی‌سیم بوده و خدمات سرو غذا در اتاق و پارکینگ اختصاصی (با هزینه‌ی اضافی) هم در کنار سایر خدمات ارائه می‌شود.اتاق‌های مهمانان در 9 طبقه‌ی مختلف هتل قرار گرفته و چیدمان مدرن‌ آنها الهام‌گرفته از شیوه‌ی کلاسیک عربی است.

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: